Δευτέρα 31 Μαρτίου 2008

Χειροκροτήστε τους


Είναι ήδη 11+, έχω φτάσει στο γραφείο, θα πιω καφέ -από ρουτίνα-αλλά σκέφτομαι ακόμη πώς πέρασα χθες. Μου πρότειναν μια βραδιά στο καλλιτεχνικό δίδυμο Σαββόπουλος-Παπακωνσταντίνου (Θανάσης) και φυσικά άλλο που δεν ήθελα. Πείτε μου να πάμε σε μουσική σκηνή. Δεν θα χρειαστεί να με πείσετε. Το πρόγραμμα ήταν καταπληκτικό, ο Σαββόπουλος μου θύμισε καλό "παππού της ροκ", σε άψογη φόρμα και με καταπληκτική σκηνική παρουσία, χωρίς να κάνει κάτι ιδιαίτερο. Ξέρετε, εντυπωσιακά χορευτικά και τέτοια. Φυσικά, οι ιστορίες του εν μέσω προγράμματος ήταν παροιμιώδεις. Ο δε Παπακωνσταντίνου είχε δική του εξέδρα. Στην είσοδο είχε έρθει δικό του φαν κλαμπ που έχει ιστοσελίδα στο internet. Κρίμα που η παράσταση ήταν η τελευταία τους στο Polis Theater. Και φυσικά όταν είδα τη φωτογραφία που τους έβγαλα-γιατί καθόμασταν στη "γαλαρία"- κατάλαβα πόσο δίκιο είχε γνωστός φωτογράφος που είπε κάποτε: "αν θες να βγάλεις μια καλή φωτογραφία από μακρυά, πήγαινε κοντά".
Υ.Γ. Λυπάμαι για την γκρίνια μου τελευταία. Μου πέρασε. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.

2 σχόλια:

mikros fokion είπε...

δυστυχως δεν μπορεσα να παω και ειδικα ο σαββοπουλος ειναι απο τους πολυ αγαπημενους μου

kavouraki είπε...

Μικρέ Φωκίωνα: μέχρι να τους ξαναδούμε κυκλοφορεί νέα τους δουλειά-μόλις άκουσα κάποια τραγούδια στο μαγαζί και μου άρεσαν πολύ