Παρασκευή 21 Μαρτίου 2008

Θέλω να φωνάξω...

Σήμερα, πριν έρθω στο γραφείο, γνώρισα μια γυναίκα που είδε να της ακρωτηριάζουν σε ένα μήνα τα τέσσερα δάχτυλα του ενός ποδιού. Είναι γύρω στα ογδόντα. Έχει νευροπάθεια λόγω διαβήτη.
Έχουν περάσει ώρες από τότε που έφτασα στη δουλειά. Δεν ξέρω αν δικαιούμαι να είμαι τόσο πεσμένη για λόγους που ηχούν υπερβολικά αστείοι μπροστά στους δικούς της. Όμως, είμαι.
Μέρες σαν τη σημερινή θα ήθελα να είχα δίπλα μου αυτούς που με αγαπάνε. Και που μπορούν να μου το δείξουν. Έχω ανάγκη μόνο μια σφιχτή αγκαλιά.
Θα ήθελα να μπορώ να τηλεφωνήσω σε 1-2 φίλους (άντρες) με τους οποίους δεν μιλάμε πια. Με αποφεύγουν από τότε που κατάλαβαν ότι δεν τους βλέπω ερωτικά. Ή από τότε που σταμάτησε να "κυλάει". Ειδικότερα, θα ήθελα να με αγκαλιάσει ένας συγκεκριμένος που με πλήγωσε. Και να το εννοεί. Ακόμη κι αυτόν θα ήθελα να δω σήμερα.
Θα ήθελα να μην διστάσω να "ζαλίσω" με τα δικά μου τις κολλητές με τις οποίες δεν επικοινωνούμε συχνά. Η μία είναι φουλ στον έρωτα. Η άλλη χώρισε πρόσφατα.
Οι μέρες μου είναι δύσκολες. Δικαιούμαι να νιώθω έτσι μετά την κυρία που γνώρισα; Το blog παραμένει κάτι προσωπικό και δεν περιμένεις έγκριση από κανέναν για αυτά που γράφεις, αισθάνεσαι και λες, πόσο μάλλον να λογοδοτείς για τα θέλω σου. Ή να δέχεσαι απαγορεύσεις για αυτά. Θέλω, λοιπόν, να φωνάξω από το blog μου το εξής: «what the fuck?».

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όλοι περνάμε τις μαύρες μας που και που. Cool.

Ανώνυμος είπε...

ΕΜΕΙΣ ΔΙΑΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ...

kavouraki είπε...

ανώνυμε2:
συμφωνώ, εμείς το επιλέγουμε.Απλά στο δρόμο "πέφτουμε" καμιά φορά. Σήμερα, πάντως, είμαι καλύτερα.

Ανώνυμος είπε...

Και σήμερα ελπίζω να είσαι πολύ καλύτερα...
Εξάλλου, αν δεν πέσεις, δεν θα σηκωθείς...

Ανώνυμος είπε...

καλο μου καβουρακι, οταν εισαι πεσμενο να ξερεις οτι οι κολλητες σου ειναι προθυμες να σε ακουσουν. και επειδη με ξερεις οτι τρεχω πανικοβλητη μην με παιρνεις σοβαρα που ξεχνω να σου τηλεφωνησω. εισαι παντα στην σκεψη μου. call me anytime
ΓΙΩΤΑ

kavouraki είπε...

πολλά φιλιά, Γιώτα.thanx για το μήνυμα. Το ίδιο ισχύει και για μένα, όταν νιώθεις περίεργα. I am always here:)

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω ότι στιγμές που μοιάζουν με στιγμές αδυναμίας σαν και αυτή είναι κάτι που μας γεμίζει με δύναμη, άλλοι μπορούν να τις εξωτερικεύουν και άλλοι όχι. Το θέμα είναι να βγαίνουν τα συμπεράσματα (τα κατάλληλα) που πρέπει. Σε κάθε τι υπάρχει μια θετική και μια αρνητική πλευρά (θα μου πει κανείς, τι κοινοτυπίες είναι αυτές….). Για να μη μακρηγορώ …. Ότι δεν μας σκοτώνει μας κάνει ποιο δυνατούς.!

εδώ στην εξοχή είπε...

ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΞΟΧΗ δεν είναι όλα υπέροχα... Αλλά το παλεύουμε, έτσι;

kavouraki είπε...

Εδώ στην εξοχή: πολύ αισιόδοξο αυτό που μου είπες. Thanx

Χρήστος Αθανάσουλας είπε...

νευροπάθεια... ακρωτηριασμός...
Να ήξερες πως νοιώθει ένας πατέρας, που η κόρη του έχει διαβήτη, όταν τα διαβάζει αυτά...

Αλλά όσο πικρό και να είναι, να είσαι καλά που μου τα θύμησες...
Δεν οφελεί να τα ξεχνάμε.
Αλλωστε έχω πει: κι αν η μικρούλα μου ξεχνάει θα πρέπει εγώ να της θυμίζω τα πρέπει... (:

kavouraki είπε...

Απ'Αλλού:
δεν κινδυνεύουν όλοι όσοι πάσχουν από διαβήτη -δηλαδή 900.000 Έλληνες-από ακρωτηριασμό. Αλοίμονο!Οι διαβητολόγοι προειδοποιούν κυρίως όσους έχουν εμφανίσει νευροπάθεια και αγγειοπάθεια, επιπλοκές ενός αρρύθμιστου σακχάρου. Λυπάμαι αν σε στενοχώρησα.