Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2007

Έχω ανάγκη από...

...διακοπές. Από τότε που κλείσαμε τεύχος δεν μπορώ να γράψω τίποτα (για το τεύχος, γιατί για το blog μια χαρά όρεξη έχω). Τέτοια έλλειψη συγκέντρωσης καιρό είχε να με "χτυπήσει". Μπορεί να'ναι η άδεια που έχω στο μυαλό μου και δεν έχω πάρει ακόμα. Ορίστε, εκεί είναι οι μέρες, δώδεκα συνολικά: στέκονται στη γωνία και με περιμένουν. "Όχι τώρα" μου είπαν. "Δεν θα προλάβεις να κάνεις τα θέματά σου". Μα το σώμα μου δεν θέλει να δουλέψει. Ακολουθεί το μυαλό. Που είναι αλλού.
Άντε να δούμε πώς θα βγάλω τα επόμενα deadlines!

3 σχόλια:

ΜΑΚΗΣ ΝΟΔΑΡΟΣ είπε...

kleise ta matia soy kai fantasoy oti vriskesai se adeia...Araxti se ena erimiko ksilino spiti me anammeno tzaki. Ekso na xionizei ki esy na pineis ta potakia soy...(enioses ligo kalitera????)
;-)

kavouraki είπε...

ναι, ελπίζω να είμαι καλύτερα την Πέμπτη. Εχθές σε διάβαζα στο blog. Είχες έρθει κι εσύ Αθήνα τις προάλλες; (στη βουλή;)

kavouraki είπε...

Πάντως, σε ευχαριστώ για τη "φαντασίωση" στο ξύλινο σπίτι:)