Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2007

Μήπως η TV χρειάζεται ένα Λάκη;


Εχθές πέρασα από το σπίτι για να δω τους δικούς μου. Είδα και Λάκη Λαζόπουλο. Μέχρι πρότινος δεν μου άρεσε καθόλου. Όποτε τον έβλεπα μου θύμιζε κάποιες φιγούρες που καλούν παντού για να μιλήσουν για όλα. Θυμάμαι επί υπουργίας Αρσένη, τότε που γινόταν (και πάλι) χαμός για επικείμενο νομοσχέδιο στην παιδεία, πάλι τον Λάκη κάλεσαν να κάνει εκπομπή σε μια τάξη. Δεν έχω αλλάξει τελείως γνώμη για την «πας παρτού» παρουσία του. Το σκεπτικό όσων τον καλούν παραμένει ίδιο: «προέκυψε αυτό; ας ρωτήσουμε τον Λάκη!»
Ωστόσο, στο Al Τsandiri News τον βρίσκω στα καλύτερά του. Εχθές έδειξε τον Μαγγίνα ντυμένο Ινδό να χορεύει σαν χανουμάκι κάνοντας άπαντες να γελάσουν... πικρά. Μπορεί οι μηνύσεις να πέφτουν σύννεφο από ανθρώπους που έχει σατιρίσει, αλλά μεταξύ μας: η αηδία απέναντι στη Δρούζα και τη φραπελιά της ήταν γενικευμένη. Από την άλλη, μπορεί κι εγώ να θεωρώ «μακάκα» τον συνθέτη που σατιρίζει (και τον οποίο αποκαλεί με αυτήν ακριβώς τη λέξη) και να μην καταλαβαίνω γιατί ο τηλεοπτικός «Ταρζάν» τον κάλεσε στη «ζούγκλα» του. Αλλά ποιος βγαίνει να τα πει; Εχθές βρήκα το Λάκη κορυφαίο. Viva.
Υ.Γ. Τελικά αυτοί που του κάνουν μήνυση, θα θίγονταν αν ο κόσμος δεν γέλαγε επιβεβαιώνοντας, έτσι, το Λαζόπουλο;

Δεν υπάρχουν σχόλια: